czwartek, 19 czerwca 2014

Moje ostatnie zdobycze książkowe

Hej! I oto jest- pierwszy normalny post :D. Stwierdziłam, że blog nie będzie wyłącznie o modzie, ale także o książkach i innych moich zainteresowaniach :). Post ubraniowy pojawi się w najbliższym czasie, ponieważ muszę znaleźć odpowiednie miejsca, bo nie chciałabym, żeby był byle jaki ;). Dzisiaj mam dla Was post typowo książkowy. Ostatnio, będąc w galerii handlowej nie mogłam się powstrzymać od pójścia do ksiągarni. Znalazłam 2 książki. Pierwszą z nich jest pierwsza część Sherlocka Holmesa- " Studium w szkarłacie", zaś drugą- " Klątwa tygrysa". Sherlocka zaczęłam już czytać. Jest niesamowity! Książka sprzed stu lat, a robi wrażenie większe niż niejedna współczesna. O " Klątwie tygrysa" słyszałam, ale czytanie jej będzie dla mnie niespodzianką. Książka jest dosyć tajemnicza. Dajcie znać, czy podobają Wam się psty takiego typu i czy chcielibyście recenzje :). Do zobaczenia! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej ! Chciałabym Ci podziękować, drogi Czytelniku, że w jakiś sposób trafiłeś na tego bloga i chcesz teraz napisać komentarz :D. Pamiętaj o zasadach kulturalnego zachowania ! Miłego dnia :*.