niedziela, 22 czerwca 2014

Iron Man T-shirt

Hej! :D Co tam u Was? Dzisiaj przychodzę do Was z postem ( nareszcie) ubraniowym :). Głównym punktem jest tutaj koszulka z Iron Man'em w roli głównej :D. Jako, że wszystko związane z Marvelem uwielbiam, koszulka stała się jedną z moich ulubionych. Do tego doszły zwykłe czarne spodnie z wysokim stanem i oczywiście klasyczne białe Converse. Wzięłam również jeansową katanę, bo było dosyć wietrznie. Tak w ostatnim czasie wybrałam się do kina. A na jaki film? Na X-Men: Przeszłość, która nadejdzie. Film zrobił na mnie bardzo poztywne wrażenie. Oglądałam wcześniej poprzednie części i szczerze mogę stwierdzić, że jest to najlepsza część do tej pory. Już nie mogę doczekać sie kolejnej :). Do zobaczenia! :D







                                  koszulka, kurtka, spodnie - Primark , buty- Converse

4 komentarze:

  1. Świetny outfit. Jakie nogi! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :)
    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam :>
    http://mylifemyproblem12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Hej ! Chciałabym Ci podziękować, drogi Czytelniku, że w jakiś sposób trafiłeś na tego bloga i chcesz teraz napisać komentarz :D. Pamiętaj o zasadach kulturalnego zachowania ! Miłego dnia :*.