piątek, 5 września 2014

IKEA haul- zakupy z IKEA

Hej! Uuu jak tu mnie dawno nie było! Bardzo Was za to przepraszam, ale przez ten czas zmieniałam meble w pokoju i miałam mega bałagan i na dodatek zaczęła się szkoła ( w zasadzie pierwszy tydzień już za nami, więc jeej :D). Teraz postaram się nadrobić zaległości i na początek mam dla Was haul z Ikea. Wiem, że wiele osób ubóstwia ten sklep, ja również :D. Dodatki nie są zbyt drogie, przykładowo podstawki pod świeczki kosztują ok. 5 zł lub za komplet 4 wieszaków płacimy 3 zł :).





Mam nadzieję, że post Wam się spodobał :). Niech los w szkole zawsze Wam sprzyja! :D

1 komentarz:

Hej ! Chciałabym Ci podziękować, drogi Czytelniku, że w jakiś sposób trafiłeś na tego bloga i chcesz teraz napisać komentarz :D. Pamiętaj o zasadach kulturalnego zachowania ! Miłego dnia :*.