czwartek, 21 sierpnia 2014

Haul- sklepy internetowe: Sheinside, Sammydress

Hej! Niestety pozostało nam tylko 10 dni wakacji- wolności od szkoły, nauki i obowiązków. Ale pomyślmy o tym, że znowu zobaczymy się ze swoimi znajomymi, przyjaciółmi.  Nie myślmy o szkole tylko z perspektywy obowiązków, pomyślmy o przyjemnych rzeczach, które na nas tam czekają. Kiedyś na pewno zatęsknimy za szkołą :) W tym roku idę do 3 klasy gimnazjum i nie wiem, jak przeżyję rozstanie z moją klasą, ponieważ bardzo się z nią zżyłam :). . Już za niedługo na blogu pojawi się seria " Back to school". No, ale dzisiaj nie o tym :). Dzisiaj przychodzę do Was z haulem zakupowym z chińskich sklepów internetowych. Na wstępię chciałabym zaznaczyć, że wszystkie te rzeczy kupiłam ze swoich pieniążków, z żadną firmą nie współpracuję, ani nic takiego ;). Chciałam także podzielić się z Wami moją opinią na temat tych sklepów :).
1. Pierwszą rzeczą, którą zakupiłam są ogrodniczki z przetarciami. Myślałam już bardzo długo o zakupie takich ogrodniczek i w końcu dorwałam je na stronie Sheinside.com. Są na mnie trochę za małe, ale jakość jest bardzo dobra, myślę, że jak je rozchodzę będą w sam raz :).
2. Kupiłam także przesłodką torebkę w kształcie pieska. Jest naprawdę świetna, jedyne, czego się obawiam to popsucia zamka, no, ale mam nadzieję, że mi się to nie przytrafi. Jest ze strony Sammydress.com.
3. Na stronie Sheinside kupiłam śliczną koszulkę z Bambim, oczarowała mnie :).
4. Ostatnią już rzeczą jest baardzo popularna bluza z różą także z Sheinside. Jest wykonana ze śliskiego, przyjemnego materiału.
Jeżeli chodzi o czas dostawy w obu tych firmach trwa on od 10 do 25 dni roboczych, natomiast wysyłka do mnie trwała tylko 2 tygodnie, co było bardzo miłym zaskoczeniem, ponieważ nie spodziewałam się jej tak szybko. :).





Mam nadzieję, że post Wam się podobał. Dajcie znać, czy robiliście już zakupy w tych sklepach. Pa! :) :)

1 komentarz:

Hej ! Chciałabym Ci podziękować, drogi Czytelniku, że w jakiś sposób trafiłeś na tego bloga i chcesz teraz napisać komentarz :D. Pamiętaj o zasadach kulturalnego zachowania ! Miłego dnia :*.