wtorek, 1 lipca 2014

3 proste fryzury na lato + outfit

Cześć wszystkim! Jak tam wakacje? :D Dość długo nie udzielałam się na blogu, ale w ostatnim tygodniu szkoły miałam sporo na głowie :D (i dopadło mnie wakacyjne lenistwo :D) . Po 7 latach skończyłam szkołę muzyczną, co było dla mnie dość smutnym wydarzeniem , bo bardzo przywiązałam się do nauczycieli :D. No, ale w końcu są wakacje i postanowiłam napisać dla Was post o 3 bardzo prostych fryzurach na lato + outfit.

1. Wysoki kucyk. Jest to chyba najprostsza z możliwych fryzur na lato :). Osobiście nie jestem zwolenniczką fryzur, ale są takie momenty, kiedy lubię coś zmienić ( poza tym niekiedy włosy mogą być naprawdę wkurzające, np. przy trzydziestostopniowym upale xD).





2.   Koczek " ślimak". Nie jest to jakaś  perfekcyjna fryzura, ale według mnie idealnie sprawdza się w gorące dni ;).                                                                                                                                            

3.    A'la Boho.  Jest to po prostu mały warkoczyk, a resztę włosów zostawiłam rozpuszczoną. Daje to według mnie fajny efekt,  coś a'la boho ;). 
                                               koszulka- New Yorker, jeansy- Bershka, buty- primark

Mam nadzieję, że post takiego typu Wam się spodobał i do następnego! :)

                                                                                                                                              
                                                                                                                                                  


3 komentarze:

  1. Cudowne fryzurki, najbardziej podoba mi się koczek "ślimak", ale niestety na swoich włosach już go nie zrobię :/

    OdpowiedzUsuń

Hej ! Chciałabym Ci podziękować, drogi Czytelniku, że w jakiś sposób trafiłeś na tego bloga i chcesz teraz napisać komentarz :D. Pamiętaj o zasadach kulturalnego zachowania ! Miłego dnia :*.