poniedziałek, 26 października 2015

REAKTYWACJA, czyli powracam ! :D

Hej ! :D Woaaah, jak długo mnie tu nie było ! Naprawdę bardzo przepraszam! Musiałam zastanowić się nad dalszymi losami bloga i postanowiłam, że będę pisała w większości o książkach. Jak zapewne zauważyliście, zmieniłam nazwę bloga na " Pati lubi czytać". Myślę, że ta nazwa doskonale odzwierciedla to, co lubię robić najbardziej. Kocham czytać, lubię dzielić się swoimi przemyśleniami z innymi, a jako, że w dzisiejszych czasach mało osób czyta, dało mi jeszcze większego kopa, aby zachęcać do czytania. Prowadząc tego bloga mam możliwość również pisania, a to druga rzecz, którą uwielbiam, i kto wie, może w przyszłości wezmę się za to na poważnie. Od jutra ( jutro nowy post hihi) na blogu będą pojawiać się tematy iście książkowe : recenzje, tagi, uwielbiane przez wszystkich Bookshelf Tour, ale nie zabraknie również faktów o mnie i innych takich. Mam nadzieję, że znajdzie się grono osób, które jak ja równie mocno kochają książki i wszystko, co z nimi związane. Do jutra !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej ! Chciałabym Ci podziękować, drogi Czytelniku, że w jakiś sposób trafiłeś na tego bloga i chcesz teraz napisać komentarz :D. Pamiętaj o zasadach kulturalnego zachowania ! Miłego dnia :*.