środa, 23 lipca 2014

Co u mnie? + Chorwacja 2014

Hej po długiej przerwie! :D Dość długo mnie tu nie było, ale wszystko za sprawą moich wakacji w Chorwacji. 2 tygodnie spędziłam miło z moją rodziną ;). Nie miałam dostępu do Internetu, ale to nawet lepiej :). W tym poście chciałam Wam pokazać kilka zdjęć, które tam zrobiłam. W czasie tego pobytu udało mi się zwiedzić kilka ciekawych miejsc takich jak Zadar, Split, małe miasteczko Filipjakov. Mimo tego, iż w Chorwacji byłam już kika razy w moim życiu, co rok odkrywam tam coś nowego. W pewnym sensie bardzo przywiązałam się do tego kraju :).

                                                                                 Zadar




                                                                             
                                                                                  Split








Outfit 1 - koszulka H&M, spodenki Arizona, buty Converse
Outfit 2- koszulka Primark, spodenki Arizona, buty Converse



   
     Szczerze mówiąc, nie wiem, co będę robiła przez resztę wakacji. Prawdopodobnie pojadę do Warszawy do koleżanki, ale nic nie jest jeszcze  ustalone. Mam nadzieję, że post Wam się spodobał, zapraszam do obserwowania bloga i do komentowania. Daje mi to siłę do działania i pisania jeszcze lepszych i ciekawszych postów. Pa! :) :) :)


1 komentarz:

  1. Jejku jak pięknie <3
    Zazdroszczę ;))

    http://realweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Hej ! Chciałabym Ci podziękować, drogi Czytelniku, że w jakiś sposób trafiłeś na tego bloga i chcesz teraz napisać komentarz :D. Pamiętaj o zasadach kulturalnego zachowania ! Miłego dnia :*.