sobota, 5 lipca 2014

TOP #5 : Ulubione kolory lakierów do paznokci na lato

Hej! :) Witam Was z moją nową " serią" na blogu : TOP # ... . Będę w niej pisała o moich 3 lub 5 ulubionych produktach do włosów, paznokci itp. ;). Dzisiaj przychodzę z 5 ulubionymi kolorami lakierów do paznokci. Podkreślam " kolorami", ponieważ z jakością bywa różnie. Na pewno zawiodłam się na lakierach Essie. W moim przypadku wytrzymują zaledwie 3 dni, według mnie to krótko jak na produkty za 30 zł. Jedynym plusem tych lakierów jest przepiękna gama kolorystyczna. Te wszystkie lakiery Essie dostałam, ale osobiście bym ich nie kupiła.  Jeżeli macie ograniczony budżet i nie chcecie wydawać 30 zł na lakiery, które mogą się u Was nie sprawdzić, polecam lakiery Golden Rose. Przekonała mnie do nich moja przyjaciółka. Utrzymują się nawet tydzień ( !) i są bardzo wydajne, a kosztują ok. 6 zł. Znajdziecie je w każdej drogerii :). No, ale przejdźmy już do głównego tematu :).

W lato uwielbiam malować paznokcie na jaskrawe kolory, aby podkreślić ten wspaniały czas wakacji i odpoczynku, a także słońca i pięknej pogody ;). Wyjątkiem jest biały lakier Golden Rose, chciałam wypróbować jak biały lakier będzie wyglądać na moich paznokciach, ponieważ zawsze kojarzył mi się z białą farbą :D ( taak ... :D) . Okazało się, że wygląda bardzo fajnie. Nie daje efektu " farby" i pasuje do każdej stylizacji, zarówno eleganckiej jak i młodzieżowej :). 
Lakier Golden Rose, ok. 6 zł, nr 76

Moim zdecydowanym faworytem jest kolor błękitny. Jest bardzo pomocny szczególnie w letnie pochmurne dni, ten kolor kojarzy mi się z bezchmurnym niebem i piękną pogodą. 
Lakier Essie, ok. 30 zł, kolor bikini so teeny 764

Pozostałymi ulubionymi kolorami są fioletowy, miętowy i jaskraworóżowy. Wszystkie te kolory po prostu uwielbiam.

Dziękuję za przeczytanie tego posta i mam nadzieję, że Wam się spodobał. Pa! :)


2 komentarze:

  1. Super kolory. Muszę wypróbować ten biały. Golden Rose najlepsze <3 !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam , koniecznie wypróbuj! :D Zapraszam do obserwowania bloga :).

    OdpowiedzUsuń

Hej ! Chciałabym Ci podziękować, drogi Czytelniku, że w jakiś sposób trafiłeś na tego bloga i chcesz teraz napisać komentarz :D. Pamiętaj o zasadach kulturalnego zachowania ! Miłego dnia :*.