poniedziałek, 18 sierpnia 2014

10 faktów o mnie :)

Hej! Dzisiaj przychodzę do Was z luźniejszym postem, a mianowicie " 10 faktów o mnie" :). Mam nadzieję, że dzięku temu poznacie mnie bliżej :).
1. Ukończyłam szkołę muzyczną I stopnia cyklu sześcioletniego klasę akordeonu + fortepian dodatkowy.
2. Moją ulubioną potrawą są pierogi ruskie <3. 
3. Wielbię kolor czarny, szary, biały i miętowy. 
4. Moją ulubioną grą komputerową są The Sims 3 i z niecierpliwością wyczekuję The Sims 4. 
5. Bywam strasznie niecierpliwa :D. 
6. Kocham czytać książki, najbardziej fantasy, science fiction i  przygodowe :).
7. W Empiku mogłabym przesiadywać godzinami :). 
8. Moją ulubioną porą roku jest wiosna i jesień.
9. Jedną z moich pasji jest akwarystyka. 
10. Interesuję się dekorowaniem wnętrz :). 
 Dajcie znać czy takie posty się Wam podobają a za niedługo pojawi się post z haulem ze sklepów internetowych :). Trzymajcie się! :) :)


                                                                Bluza- Bat Norton 

4 komentarze:

  1. Ciekawe fakty, też uwielbiam pierogi ruskie <3
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. hej , świetny post i oczywiście blog , czy mogłabyś zajrzeć do mnie dopiero zaczynam . Gdyby było coś nie tak napisz mi w komentarzu na pewno to poprawię i zaobserwuję na stałe
    http://diffrentcholy.blogspot.com/ + Pierogi życiem <3 haha

    OdpowiedzUsuń

Hej ! Chciałabym Ci podziękować, drogi Czytelniku, że w jakiś sposób trafiłeś na tego bloga i chcesz teraz napisać komentarz :D. Pamiętaj o zasadach kulturalnego zachowania ! Miłego dnia :*.