poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Nowości kosmetyczne

Hej ! Co tam u Was słychać? :D Czy tylko ja kończę się przez tę duchotę, upały i sierpniowe burze? :D Sczerze mówiąc czekam już troszkę na jesień, ale z drugiej strony wiem, że zatęsknię jeszcze za ciepłem i wakacjami.
   Dzisiaj chciałabym Wam pokazać, jakie kosmetyki kupiłam w ostatnim czasie. Miałam już napisać ten post kilka dni temu, ale stwierdziłam, że muszę coś jeszcze dokupić, bo w środę przy okazji wizyty u ortodonty, wstąpiłam w M1 do Rossmana, lecz zapomniałam o kilku rzeczach. Dzisiaj poszłam jeszcze do drogerii i kupiłam najpotrzebniejsze rzeczy, bowiem wszystko mi się już pokończyło.
         ( opisuję od strony lewej xD)
 1. Odżywka do włosów Garnier Fructis Vitamin Force Hydra dla włosów normalnych i suchych. Została wzbogacona witaminą B6, ekstraktem z kokosa i marakui. Kupiłam ją po raz pierwszy. Jestem bardzo ciekawa jak będzie się sprawdzać; ok. 10 zł
2. Kremowy żel pod prysznic Nivea z mleczkiem migdałowym i zapachem białej róży (Snow ?! xD); ok. 12 zł.
3. Szampon Schauma Fresh it Up z mleczkiem z kwiatów passiflory. Użyłam go jak na razie 2 razy i nie polecam. Bardzo przesusza skórę głowy. Pewnie będę stosować go jako żel pod prysznic, bo przepięknie pachnie; ok. 7 zł.
4. Szampon Nivea Classic Care. Nigdy nie miałam wersji klasycznej, więc jestem ciekawa jak się sprawdzi.
5. Szampon dla dzieci Babydream. Bardzo delikatnie dla skóry głowy, nie podrażnia. Dobrze myje; ok. 4 zł.
6. Odżywka błyskawiczna Marion. Zawiera olej arganowy, ekstrakty z hibiskusa i bławatka; ok. 7 zł.
7. Grzebyczek do brwi. Posiadam z natury dość gęste brwi, już od dłuższego czasu szukałam takiego grzebyczka do modelowania kształtu; ok. 5 zł.



8. Ziaja masło kakaowe poprawiające koloryt skóry. Bardzo fajnie nawilża, ma lekki kakaowy zapach, jest bezbarwne; ok. 6 zł.
9. Isana masło do ciała z masłem shea i kakao. Kupiłam je ze względu na popularne wśród blogerek tzw. kremowanie włosów. Posiada bardzo fajny skład, głównie zdrowotne oleje. Może chcecie post na ten temat? ; ok. 10 zł.

 Uff. Trochę się rozpisałam :D.  A co Wy z kosmetyków kupiliście w ostatnim czasie? Pa! :) :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej ! Chciałabym Ci podziękować, drogi Czytelniku, że w jakiś sposób trafiłeś na tego bloga i chcesz teraz napisać komentarz :D. Pamiętaj o zasadach kulturalnego zachowania ! Miłego dnia :*.